Întrebări frecvente

Pot să ridic sau să returnez personal coletul?

Din păcate, nu avem un magazin (showroom). Puteți cumpăra numai online de la noi. De aceea nu puteți veni personal să ridicați coletul sau să faceți un return.

Pot să plătesc la curier cu card?

La curierul GLS nu poți plătii și cu cardul, doar CASH, dar avem posibilitatea de a plăti comanda online cu cardul la plasarea acestuia!

Metoda de plată ramburs presupune un cost suplimentar de 5 RON pentru procesarea plății la livrare. Plata cu cardul este gratuită.

Pot să fac retur dacă nu sunt mulțumit de produs?

Pentru majoritatea produselor pe care le vindem, oferim o garanție de 14 zile pentru returnarea banilor. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați serviciul nostru de clienți pe numărul de telefon +40 770 468 441 (tarif normal) sau pe adresa de e-mail [email protected] .

Pot să cer să fie livrat coletul la locul meu de muncă?

Da poți să ceri coletul oriunde unde o să fii disponibil pentru a prelua comanda. Pe factură poate să fie adresa normală, dar tu poți specifica adresa de livrare.

Poate să preia oricine comanda în locul meu?

Da, dacă în momentul dat nu ești disponibil. Nu trebuie nici un împuternicire. Ca să evităm lucruri neplăcute, să ai grijă să fii disponibil la adresa, data și ora indicată de serviciul de curierat.

În ce interval livrează curierul coletul? Se poate discuta cu ei?

Serviciul de curierat trimite un sms în dimineața zilei livrării cu intervalul orei de livrare (max. 3 ore). Intervalul orei de livrare este 09:00-16:30. În acest sms o să fie trecut și numărul de telefon al agentului de livrare cu care poți să iei legătura dacă ai întrebări / solicitări sau poți să suni la serviciul de clienți firmei de curierat GLS.

Dacă am reclamații cu produsul ce trebuie să fac?

Dacă ai reclamații poți să suni sau să scrii un mail liniștit la serviciul nostru de clienți unde te vor ajuta cu drag (Telefon: +40 770 468 441 , E-mail: [email protected]). Te ajutăm cu orice problemă. Așteptăm feedbackul tău cu privire la produsele și serviciile noastre.

Cum primesc factura?

În toate cazurile se face factură electronică pentru cumpărare pe care o să primiți pe adresa de e-mail specificată în comandă. Dacă cumva nu ai primit să suni te rog la serviciul nostru de clienți.

Cum pot să modific adresa de livrare?

În cursul zilei când ai plasat comanda și vrei să modifici adresa de livrare poți să suni la serviciul nostru de clienți. După predarea coletului către curierul GLS, trebuie să suni la sediu firmei de curierat și să comunici noul adresa de livrare cu ajutorul numărului de AWB. Din păcate din cauza asta se poate că se prelungește livrarea.

Cum funcționează promoția zilei?

Magazinul nostru online oferă reduceri zilnice suplimentare pentru vizitatorii site-ului. Sunt marcate cu culori diferite reducerile care deja expiră, care se află în desfășurare și care încep în curând:

  • Reducerile care deja a expirat sunt marcate cu gri.
  • Reducerile care se află în desfășurare sunt marcate cu verde.
  • Reducerile care încep în curând sunt marcate cu galben.

Contorul din partea dreaptă a produsului promoțional indică durata reducerii și revine la acțiune până când reducera este lansată în curând.

Reducerile promoționale sunt disponibile numai pentru durata promoțiilor active. Oferta este închisă înainte de începerea promoției sau după expirarea acesteia și nu mai există posibilitatea utilizării reducerii suplimentare.

Prețurile afișate includ discountul și TVA.

Ce trebuie să fac dacă am primit un produs defect?

Puteți solicita înlocuirea produsului defect în termen de 10 zile de la primirea coletului. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți pe numărul de telefon : +40 770 468 441 (tarif normal) sau pe adresa de e-mail [email protected].

Ce se întâmpla dacă curierul vine când nu sunt acasă?

Veți fi informat despre vizita curierului. În mod normal, nu poate să se întoarcă în aceași zi. Pentru a stabili data re-livrării trebuie să sunați la serviciul de clienți a curierului. În caz contrar, coletul va fi re-livrat automat în a treia și a cincea zi lucrătoare. Dacă nu reușiți să preluați coletul nici pentru a treia oară, coletul va fi, din păcate, returnat la noi.

Când ajunge coletul?

Procesarea comenzii durează în jur de 3-5 zile lucrătoare. Despre livrare exactă a coletului o să fii contactată în mail și telefonic cu o zi înainte de livrare.

Am trimis un mail către serviciul de clienți, pe când să aștept un răspuns?

Colegii noștrii lucrează în continuu și trimite răspunsuri în ordine de intrare a mailurilor. În câteva zile se răspunde la toate mailurile intrate. Vă rugăm să aveți răbdare.

Am găsit un produs dar apare stoc epuizat. O să mai fie?

Pentru informația asta te rugăm să suni la serviciul nostru de clienți!

×
Dragi Clienți! Vă informăm că cu ocazia Sărbătorilor de Crăciun, compania noastră va fi închisă în perioada 22 Decembrie - 02 Ianuarie. Comenzile și problemele vor fi procesate începând cu data de 03 Ianuarie. Vă rugăm să ne căutați după 03 Ianuarie. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim Sărbători Fericite!
00 zi 00 ore 00 min 00 sec